多语言展示
当前在线:1402今日阅读:167今日分享:16

【4399生死狙击】M9夜魔武器解析~

在版本更新之后呢、贫民派系的我,利用之前积攒的碎片第一时间就兑换到了这把匕首——M9夜魔After the version update, the poor faction, I used the accumulated pieces before the first time to redeem this dagger - M9 night magicバージョンの更新後、貧しい派閥、私はこの短剣を償還するために初めて累積された作品を使用 - M9ナイトマジック
方法/步骤
1

一、武器基础描述        M9夜魔,适用于冒险模式下的近战武器、拥有专属于冒险模式的技能,具有的特性:    蜥蜴人克制:对蜥蜴人造成30%额外伤害(上限500点)    巨型克制:对巨型造成30%额外伤害(上限500点)    这两个特性下的M9夜魔、在冒险M9对蜥蜴人和大型怪(血多、肉厚、攻击高、基本为BOSS)的伤害下是很足的    主动技能:夜魔穿刺  冒险模式的战斗中,按”E”键使用技能后的一段时间内,对目标造成的所有伤害都为爆头伤害First, the weapon basic description M9 Nightmare, suitable for melee weapons in adventure mode, with skills specific to adventure mode, with features:     Lizard restraint: 30% additional damage to lizards (up to 500)     Giant restraint: 30% additional damage to the mega (500 points maximum)     The M9 night magic under these two characteristics is very good under the damage of the adventure M9 against the lizard and the large monster (blood, fleshy, high attack, basically BOSS).     Active skill: Night magic puncture In the battle mode of adventure mode, press “E” key for a period of time after using the skill, all the damage caused to the target is headshot damage.第1に.武器のまず、基本的な説明M9ナイトメアは、冒険モードに近接した武器に適しており、冒険モード特有のスキルを備えています。     トカゲの拘束:トカゲに30%の追加ダメージ(500まで)     巨大拘束:メガに30%の追加ダメージ(最大500ポイント)     この2つの特徴の下でのM9ナイトマジックは、トカゲと大型モンスター(血、多肉、高攻撃、基本的にBOSS)に対する冒険M9のダメージの下で非常に良好です。     アクティブスキル:ナイトマジックパンク冒険モードの戦闘モードでは、スキルを使用した後一定期間「E」キーを押すと、ターゲットに与えられたすべてのダメージがヘッドショットのダメージになります。

2

二、获得方式和进阶同步展示        M9夜魔暂时只能通过3-1单挑模式和在无尽商店购买碎片合成、不过我是合成获得的啦~下面展示下M9夜魔的同步属性    满同步的话、装备了之后存活能力会得到极大的提升、不论是防护、速度、体质和能力上都会获得极大的提升、在血线较低的时候切换到刀、用近战击杀怪物的话还会获得8%的血量恢复,理论上刀死10只小怪就回满血了(毕竟80%的血量恢复还不能满血的话那基本是死了)Second, the acquisition method and advanced synchronization display M9 Nightmare can only buy shards in 3-1 heads-up mode and in the endless store, but I am synthesizing it~ The following shows the synchronization properties of M9 night magic.     If you are fully synchronized, your survivability will be greatly improved, and your protection, speed, physique, and ability will be greatly improved. If you switch to the knife when the blood line is low, you can kill the monster with melee. Will also get 8% of the blood recovery, in theory, 10 mobs will return to full blood (after all, 80% of the blood recovery can not be full of blood, then it is basically dead)第2に、取得方法と高度な同期表示M9ナイトメアは3-1のヘッドアップモードと無限のストアでしかシャードを買うことができませんが、私はそれを合成しています〜以下はM9ナイトマジックの同期特性を示しています。     あなたが完全に同期していれば、生存能力が大幅に向上し、保護、スピード、体格、能力が大幅に改善されます。 理論的には、血液再生の8%を得るだろう、10人の暴徒は全血に戻ってくる(結局のところ、血液の回復の80%は血液がいっぱいではない、それは基本的に死んでいる)

3

三、数据测试及同类型武器对比这里就来测试了下M9夜魔在战斗之中的实用性,下面是整理的数据(大头模式下对人的伤害数据)    在竞技模式里面的M9夜魔的属性其实不大好,真对比的话、只有免费武器和VIP光刃还有可比性(同类型的近战武器间)    这个是和初始武器进行的对比    这是和VIP光刃进行的对比    可看出、其实属性并不会很好,和我最喜欢的的荣誉尼泊尔对比的话更是全面的被压制的,见下:Third, data testing and comparison of weapons of the same typeHere to test the practicality of the M9 night magic in the battle, the following is the data compiled (the damage data to the human in the big head mode)     In the competitive mode, the property of the M9 night magic is actually not very good. In the case of true contrast, only the free weapon and the VIP light blade are comparable (the same type of melee weapon)     This is a comparison with the original weapon.     This is a comparison with the VIP light blade.     It can be seen that the property is not very good. Compared with my favorite honor, Nepal, it is completely suppressed. See below:第3に、同じ種類の兵器のデータテストと比較ここで戦闘でのM9ナイトマジックの実用性をテストするために、以下のデータがコンパイルされます(大きなヘッドモードでの人間へのダメージデータ)     競合モードでは、M9ナイトマジックの特性は実際にはあまり良くありません。真のコントラストの場合、フリー武器とVIPライトブレードのみが同等です(同じタイプの近接武器)     これは元の武器との比較です。     これはVIPライトブレードとの比較です。     私のお気に入りの名誉であるネパールと比べると、それは完全に抑制されています。

4

四、外形及专属图标展示    整个M9夜魔,最终让我决定花精力和资源去培养的原因,那就是技能了、不论是技能释放时候的特效还是技能的效果,都深深令人着迷呢~技能释放的时候不会很明显、但是在持续时间内挥刀的话、会触发一道道白色的刀光,仿佛锐利得划破了空间,而且下下爆头的快感也很强烈    持续爆头的游戏体验是极好的,一切只需点击E触发技能~~~    第一人称视角下的M9夜魔,极尽内敛,简直是实用主义的福音~~ Fourth, the shape and exclusive icon display     The whole M9 night magic, finally let me decide to spend energy and resources to cultivate, that is, the skills, whether it is the special effects of the skills release or the effect of the skills, are deeply fascinating ~ skills will not be very released Obvious, but if you slash the knife for a long time, it will trigger a white knife light, as if you have sharply cut the space, and the pleasure of the headshot is also very strong.     The continuous headshot game experience is superb, all just click on the E trigger skill~~~     The M9 night demon from the first person perspective is extremely restrained and is simply the gospel of pragmatism~~第4に、形状と排他的なアイコン表示     全体のM9の夜の魔法は、最終的に私はスキルの特殊効果かスキルの効果であるかどうか、育成するためにエネルギーと資源を費やすことを決定させる、深く魅力的です〜スキルは非常に解放されません 明らかに、しかし、あなたが長い時間ナイフをスラッシュした場合、それはあなたが急激にスペースをカットしているかのように、白いナイフの光を引き起こし、ヘッドショットの喜びも非常に強いです。     連続的なヘッドショットゲームの経験は素晴らしく、すべてEトリガースキルをクリックするだけです~~~     一人目の視点から見たM9夜の悪魔は、極度に抑圧され、単にプラグマティズムの福音です~~

5

五、小结    在刚得到的时候我马上就去冒险模式转了圈,全程刀、死了无数次,说好用是蛮好用的,就是需要一直走位、还有必须重刀才能秒小怪....非常的累!!!不过去把熟练度升级上去后伤害还是能看的了、去看了下同步和进阶的属性预览后,对M9夜魔就愈发的想赶紧刷出碎片来提升他了~~    M9夜魔吸引我的地方在于:1.获取方式:可冒险单刷获得;2.有专属的技能、且等级重构等升级之后对冒险模式的帮助很大、若乱斗刀战的话技能很逆天。设想下打BOSS的时候、切到近战武器疯狂A身子下下算爆头伤害,或者是王者乱斗的时候、开着技能A人一下一个(爆头伤害是可以)。(就是属性差了些),但是真正拿到手上使用你会发现、他的手感特别的好,用起重刀的节奏很鲜明、根本不会乱节奏,只要进退之间的步伐不要乱、整场战斗就会打的很舒服的。所以还是有建议如果没有什么好的近战武器的朋友们可以考虑入手并且培养起来、很赞的~    M9夜魔基本上就介绍完了、我看很多人在官网数据对比那里都是对比了下数据后就开始喷、说垃圾,然后就没入手的兴趣了。怎么说好呢、这比较是把免费刀、和收费的去对比那肯定会有自己的劣势的。V. Summary    When I first got it, I immediately went to the adventure mode and turned around. The whole process of knives and deaths countless times. It is quite easy to use it. It is necessary to keep walking, and there must be heavy knives to be second mobs... Very tired! ! ! However, after upgrading the proficiency, the damage can still be seen. After watching the synchronization and advanced property preview, the M9 night magic is more and more wanting to quickly brush up the debris to enhance him~~    M9 night magic attracts me to: 1. Get the way: can take the risk of single brush acquisition; 2. Have exclusive skills, and level reconstruction, etc. After the upgrade, the adventure mode is very helpful. day. Imagine playing BOSS, cut to melee weapon crazy A body under the head of the head, or when the king is fighting, open the skill A person one (headshot damage is OK). (That is, the attribute is a little worse), but if you really get it, you will find that his hand feels particularly good. The rhythm of using the lifting knife is very clear, and there is no rhythm at all, as long as the pace between advance and retreat is not chaotic, The battle will be very comfortable. So there are still suggestions that if there are no good melee weapons friends can consider starting and training, very good ~    M9 night magic is basically finished, I see a lot of people in the official website data comparison there is to compare the data, then began to spray, say rubbish, and then did not start interest. How to say it is good, this comparison is to compare the free knife, and the charge to compare it will definitely have its own disadvantages.第5に.要約    私は、冒険モードはサークルを回す得る全体ナイフを行く数え切れないほどの時間を死んだよちょうどその時、必要が行われましたが、暴徒の前に重いナイフ秒がなければならない、とうまく言うのは簡単です···非常に疲れた! ! !アップグレード後ますます速く残骸に、彼を磨く向上させたい、次の同期のプロパティとのM9魔法の夜の高度プレビューを表示するために、損傷の実力はまだ見ることができ過ぎて行かない~~    M9ナイトマジックは私を魅了していることである:1回のアクセス..取得危険な単一のブラシすることができます。白兵戦ナイフの戦いかの冒険モードへの大きな助けのアップグレード後など2は、排他的なスキルを持っており、復興のレベルは、、そしてスキルが逆であります日。どのように狂気の身体の下でカウントヘッドショットダメージの下で白兵戦武器にカットBOSSを、再生または(ヘッドショットのダメージが可能である)で技能者を駆動し、王の混戦で想像してみてください。 (属性が少し悪いです)、本当にリズムを持ち上げる非常に鋭いナイフで、彼が特に良い感じでしょうあなたの手を使うようになった、ない混乱のリズム、事前のペースを行うと、長い全体をしない間に後退戦いは非常に快適になるでしょう。だから、良い近距離武器がない場合、友人は始動と訓練を考慮することができ、非常に良い〜    M9ナイトマジックは基本的に私は、データが次のスプレーの開始後のデータを比較している公式サイトとは対照的に、多くの人々を参照して、上に導入、ごみは、その後、起動には関心がありません。どのようにそれが良いです、この比較は無料のナイフを比較することであり、それを比較するための料金は間違いなく自分の欠点を持っています。

注意事项

本词条包含中日英三语

推荐信息